Доставка та оплата
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Ви можете забрати товар самовивозом, але перед тим необхідно оформити замовлення для того щоб зі складу підвезли товар в магазин видачі. Час поставки зі складу на магазин видачі, а також графік роботи уточнюйте у менеджера (це може бути від 20 хвилин до 1-2 днів). У нашому інтернет-магазині Ви маєте можливість замовити доставку товару по м. Луцьку. Кур'єр доставляє товар до входу до будівлі. Ви можете перевірити товар на цілісність та комплектацію при цьому відразу розрахуватися, як готівкою так і карткою. Безкоштовна доставка від 1000грн. Графік доставок по місту Пн-Пт з 15:00 до19:00 замовити кур'єрську доставку Ви можете через кошик нашого сайту.
- Післяплата можлива при вартості доставки не більше 500грн. Всі великогабаритні посилки тільки з передплатою в 10% Деталі уточнюйте при замовленні.
Способи оплати
- Післяплата можлива при вартості доставки не більше 500грн. Всі великогабаритні посилки тільки з передплатою в 10% Деталі уточнюйте при замовленні.
- Післяплата можлива при вартості доставки не більше 500грн. Всі великогабаритні посилки тільки з передплатою в 10% Деталі уточнюйте при замовленні.
- Післяплата можлива при вартості доставки не більше 500грн. Всі великогабаритні посилки тільки з передплатою в 10% Деталі уточнюйте при замовленні.
Гарантія:
Увага! Гарантія не поширюється на аксесуари.
Несправний виріб в гарантійний період ремонтується безкоштовно або замінюється на новий. Право на вирішення питання щодо необхідності заміни виробу або ремонту залишається за сервісним центром виробника.
При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на період перебування товару в ремонті. Зазначений час вираховується з моменту звернення покупця з вимогою про ремонт виробу.
За якість гарантійного ремонту відповідальність несе сервісний центр виробника.
За умови, якщо ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувачу надають відповідний акт, на основі якого покупець самостійно вирішує всі питання заміни або повернення грошей за виріб безпосередньо з продавцем товару.
Гарантійне обслуговування здійснюється виключно в авторизованому сервісному центрі виробника.
Несправний виріб в гарантійний період ремонтується безкоштовно або замінюється на новий. Право на вирішення питання щодо необхідності заміни виробу або ремонту залишається за сервісним центром виробника.
При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на період перебування товару в ремонті. Зазначений час вираховується з моменту звернення покупця з вимогою про ремонт виробу.
За якість гарантійного ремонту відповідальність несе сервісний центр виробника.
За умови, якщо ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувачу надають відповідний акт, на основі якого покупець самостійно вирішує всі питання заміни або повернення грошей за виріб безпосередньо з продавцем товару.
Гарантійне обслуговування здійснюється виключно в авторизованому сервісному центрі виробника.
Доставка по Україні здійснюється транспортними компаніями (Нова пошта). Доставка платна і здійснюється за тарифами компаній-перевізників. Розрахунок зі службою доставки Ви здійснюєте самостійно. Замовлення по Україні відправляються в той же або на наступний день після моменту надходження грошей на наш рахунок(за умови оплати до 15.00).Крім форсмажорних обставин.
ПП Кривенюк Наталія Петрівна
ЄДРПОУ 2808206727
Р/Р UA283052990000026000030800983 у ВГРУ ПАТ КБ "ПриватБанк" 305299